[Trash-talk] How does Garbage translate?

Asbjørn Andersen garbage at pc.dk
Tue Aug 5 15:12:12 PDT 2003

Danish Garbage :)

I think i'm paranoid --> Jeg tror jeg er paranoid
Queer -->  Underlig
Soldier Through This --> Soldat gennem dette
Temptation Waits --> Fristelsen venter
Push It --> Tryk på den
Only happy when it rains --> Kun glad når det regner
As heaven is wide -->  Som himlen er stor
Not my idea -->  Ikke min idé
A stroke of luck -->  Et lykketræf
Vow -->  Løfte
Stupid girl -->  Dumme tøs
Androgyny -->  Androgoni
My Lover's box --> Min elskers æske
Milk --> Mælk
Shut your mouth --> Hold din kæft
Can't cry these tears --> Kan ikke græde disse tårer
Til the day I die --> Til den dag jeg dør
Cup of coffee --> Kop kaffe
Silence is golden --> Stilhed er guld
When I grow up --> Når jeg bliver stor
The trick is to keep breathing --> Kunsten er at blive ved med at trække vejret
Dumb --> Dum
Untouchable --> Urørlig
Drive you home --> Køre dig hjem
Nobody loves you --> Ingen elsker dig
So like a rose --> Ligesom en rose
Hammering in my head --> Hamren i mit hovede
Number 1 crush --> Den største forelskelse
Enough is never enough --> Nok er aldrig nok
The world is not enough --> Verden er ikke nok
Sex never goes out of fashion --> Sex går aldrig af mode
Happiness --> Lykke